CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

jeudi 28 avril 2011

daca va plac listele

...la fel de mult cum imi plac mie, dar le alcatuiesc mult mai rar decat mi-as dori, tocmai am descoperit-comandat cartea de mai jos si am gasit degraba intrebuintarea ideala pentru caietul roz cu buline albe cumparat acum ceva vreme fara sa stiu la ce il voi folosi (paradisul ar putea fi o papetarie, da). l-am decretat asadar Carnet de liste. Listele ca amuzament, ca introspectie, ca jurnal sumar (pour les paresseuses, ca tot vorbeam), ca forma a memoriei. Liste de cumparaturi, de activitati, de trucs à faire, liste cu ce mananc, ce visez, liste de obsesii/dorinte/angoase. Liste de obiecte, de carti (citite, de citit, de cautat, de capatai). Listes de mes matinées, mes après-midis, mes ballades, mes sorties, mes envies. Si listele-star, celles des petits plaisirs. Et pour finir, la liste de tout ce qui m'énerve en ce moment chez moi :)

0 commentaires:

Related Posts with Thumbnails